Support
Kom godt i gang
Ring direkte på supporttelefonen 26 89 35 53
- og få kompetent rådgivning fra vores Smart Construction supportteam
Med eget supportteam tilbyder Scantruck professionel assistance fra egne specialister, der både kan supportere og servicere Topcon maskinstyring samt Komatsu IMC-systemerne og det entreprenørmateriel, som systemerne er integreret med. Hos Scantruck har vi den nødvendige knowhow i huset – og du behøver derfor kun at henvende dig ét sted.
Supporttelefonen er åben på hverdage mellem kl. 7.00 - 16.00.
Supporten er altid nær
Smart Construction Teamet har dedikeret telefonsupport og teknikere i felten, som står klar til at hjælpe, når der er behov for assistance. Effektiv telefonsupport med mulighed for remote-styring sikrer hurtig hjælp, og kunden er i det fleste tilfælde kørende igen efter første kontakt. Telefonsupporten er en del af Scantrucks dataabonnement og kan frit benyttes.
Er der brug for kalibrering af nye skovle, tjek af om maskinen måler korrekt, eller hvis der skulle være en fejl på udstyret, er Scantrucks teknikere i marken altid i nærheden, og kan typisk lave de fleste kalibreringer eller reparationer på stedet.
Vi har desuden adgang til Scantrucks landsdækkende servicenetværk med 65 servicebiler. De har alle et komplet reservedels-setup samt teknisk udstyr til indmåling og kalibrering til Topcon/Komatsu IMC maskinstyring.
Maskinføreren i centrum
Scantruck er altid klar med assistance. Det gælder, uanset om der er brug for hjælp til at optimere et projekt for eksempel i brug af 3D data, daglig kvalitetssikring af udstyret og indsamling af data til blandt andet ‘som udført’ tegninger. Det gælder også, hvis der er brug for at få nye og friske øjne til at se på processen på pladsen. Scantruck er altid klar med rådgivning, som tager afsæt i kundens maskine- og personale-setup. Rådgivning og undervisning tilbydes på alle niveauer – enten i grupper eller til enkeltpersoner.